reklama

30 sekúnd

Aj vy ste už unavení z tých nekonečných reklám, bežiacich práve cez váš obľúbený program?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Mňa už tie naše komerčné televízie štvú dosť dlho. U našich štátnych susedov som nemal rad štýl reklamy, keď pat minút pred koncom filmu dajú asi desať minútový reklamný blok. Zdá sa, že naše televízie začínajú pomaly ale isto tento trend nasledovať. Stalo sa mi to minule, keď som bol zahĺbený do jednej z našich kriminálok.

Na pravidelne prerušovanie programu každú polhodinku som si už zvykol. Ale keď pat minút pred koncom bola relácia prerušená, len aby mi vymývali mozog informáciami o najlepšom pracom prášku, prečo je tá ktorá vložka najlepšia, ako sa nejaká pani pred všetkými chváli že jej tablety do umývačky riadu sú najlepšie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mňa to už nebaví! Nielenže ma vyrušia (teraz hovorím o prerušovačkách celkovo, „konečné“ reklamy sú len vrchol ľadovca), prerušia mi líniu príbehu, ale ma aj neskutočne nahnevajú, lebo väčšinou sú o tom istom. Pravda, nájdu sa aj výnimky – napríklad nejaká víťazná reklama z Azylu, alebo nejaká nápaditá na kolu, ale povedzme si pravdu – takých veľa nie je.

Teraz prednedávnom, keď som surfoval po intenete, uvidel som obrázok chlapíka (vážil asi 150kg) sediaceho pred telkou napchávajúceho sa popcornom, či cipkami, neviem presne. O nejakú chvíľku nato bežala v správach novina o tom že obezita stále prekvitá čoraz viac a viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ma napadlo: prečo neprinútiť ľudí hýbať sa? Veľa ľudí sedí pred telkou. Veľa ľudí pred telkou aj je popcorn (to nie je žiadne obvinenie, veď kto z nás si aspoň raz doma pred telkou nechcel navodiť atmosféru „ako v kine“). Bohužiaľ už menej je tých, ktorí od Terky počas reklamy odídu. Aj keď vedia, že blok pôjde minimálne takých 5 – 7 minút, nepohnú sa; nemajú totiž čo robiť.

Dajme im dôvod! Napríklad aj reklamou.

Mohla by vyzerať nejako takto: čierna obrazovka s ľahko čitateľným textom, ktorý je predčítavaný nejakým známym príjemným hlasom. Text by mohol znieť nasledovne:

„Tento šot má 30 sekúnd. Toľko trvajú dve slohy dobrej pesničky. Za tento čas si dokáže obchodník zarobiť na jedlo. 30 sekúnd trvá, kým padáte voľným pádom s parašutistom z lietadla. Približne 30 sekúnd trvá úplné zatmenie Slnka... (nasleduje vymenovanie ďalších veci, ktoré stihnú obyčajní ľudia za 30 sekúnd – mňa totiž momentálne viac nenapadá...) Čo dokážete vy za 30 sekúnd?“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teoreticky by to malo prinútiť ľudí aby si aspoň skočili po pitie do kuchyne, keď už nič iné.

Ja napríklad dokážem prejsť peso obyčajným krokom asi 500 metrov. A čo vy?

edit 8.7.2010 - Para vydala nový album, Povstanie. A na ňom - čo nevidím - 30 sekúnd. S týmto konkrétnym článkom to síce nemá nič spoločné, ale s ich textom sa nejakým divným spôsobom stotožňujem. Viem, že nie som jediný, ale aj tak .)

Pekný deň.

Adam Ambrus

Adam Ambrus

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

konecne na FA VUT v Brne :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáToto má aj myšlienkuBlender tutoriálySúkromnéKravinyyyy

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu